top of page

Veelgestelde vragen

Gebak kan tot minstens 3 dagen na afhaling bewaard worden


Als je gebak komt afhalen, voorzie je best plaats op de grond aan de passagierszetel,zo kan dit het minste schuiven tijdens het rijden. Zorg ervoor dat de verwarming uit staat!


Gebak wordt best in de frigo bewaard, voorzie hiervoor  voldoende plaats!

Haal je gebak een half uur van tevoren uit de frigo, dit is het lekkerst.


Een taart met suikerpastafiguurtjes kan kleine coctailprikkers bevatten, dit wordt altijd meegedeeld bij afhaling.


Alles wordt geleverd met doos. Dit zijn geen fancy dozen, dit dient puur voor vervoer. Wenst u een mooie doos om de taart cadeau te doen? Dit kan tegen een meerprijs, geef dit zeker door bij uw bestelling!


Geef tijdig uw bestelling door!  Bestellingen zijn pas definitief na wederbericht...

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kan via het contactformulier op deze pagina of via facebook. Bestellingen via instagram, mail,… worden niet aangenomen.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

U kan uw bestelling afhalen op volgend adres:

Boterbloemstraat 2, 9700 Oudenaarde.

​

Gelieve u zo veel mogelijk te houden aan het afgesproken afhaalmoment!

Bezorgen jullie ook?

Leveringen aan huis of op locatie kan enkel bij grote bestellingen en gebeurt in samenspraak met Zoetze.  Neem hiervoor contact op met Zoetze.

Hoelang op voorhand moet ik bestellen?

Gelieve uw bestelling ruim op tijd door te geven. De beschikbaarheidskalender vind je terug op de startpagina.

Weet u nog niet precies wat u wilt bestellen zo lang op voorhand? Geen probleem! We raden u echter aan om uw datum vast te leggen van zodra deze gekend is. Alle taarten worden door mijzelf gemaakt, hier kruipt heel veel tijd en liefde in.  Daarom kan ik maar een beperkt aantal bestellingen aannemen.

Hoe verloopt de betaling?

Bij het plaasten van uw bestelling zal u gevraagd worden een voorschot te storten binnen de week. Uw bestelling is pas definitief nadat Zoetze uw betaling heeft ontvangen.
Het resterende bedrag kan worden voldaan bij afhaling. Dit kan cash of met Payconiq.

Kan ik een bestelling annuleren?

Tot 2 weken voor de datum van uw bestelling kan u annuleren en wordt uw voorschot volledig terugbetaald.

Indien u annuleert tussen 2 weken en 3 dagen voor uw reservatie, wordt er 50% van het bedrag in rekening gebracht.
Indien u annuleert minder dan 3 dagen voor uw reservatie, is er geen terugbetaling.

 Uw reservatie nam immers een plaatsje in de agenda die niet door iemand anders kon worden ingenomen.

Om een bestelling te annuleren dient u contact op te nemen met Zoetze. Dit kan via het contactformulier of via mail.

Wat met allergenen?

De producten van Zoetze kunnen oa volgende stoffen bevatten: kippenei, gluten, koemelk, lactose, noten, pinda’s,  soja, tarwe, fructose, histamine, chocolade, vanille, fruit, caffeine, plataardige oliën, meel, suikers, kleurstoffen, verschillende E-nummers. Meer info over de ingrediënten van jouw gekozen product kan je verkrijgen via het contactformulier.

bottom of page